bless u for using that url

i aim to please ;-)

this is in regards to your post about "getting nosy" to which i will oblige. 29. |=)

29: Favorite Sex position?

what this

Thank you for reblogging my photo!

it was cute :*

BUMBLEBOLES: have you tried DOC 360 in your locale!?!??!?!?!?! IT IS A BEVERAGE why dont you post more photos of yourself with pennants like the kids in FAMILY CIRCUS please do not marry a whole grapefruit LOVE, Abraham Lincoln

i think my brain just exploded???????

BUTTHOLES! YA OL' poopchute

hey babe :-)

BUTTHOLES LIKES IT WHEN I DO NOT INVOLVE A TINY OLD MAN

me too babe ehehehe

SENSIBLE BUTTHOLES PLEASE PROTECT YOUR DOWNLOADS!

I DON’T KNOW WHAT’S GOING ON BUT I’LL BE SURE TO

1, 2, 10, 17, 19, 20

1. Apart from tumblr, what do you do in your spare time?

it’s basically just shit on the internet B) i’ve been playing la tale and i usually download shitty computer games from the 90’s

2. Name a favorite of each: food, drink, color.

lo mein, lemonade, green

10. If you sat on a plane beside your favorite celebrity, what would you do?

i’d probably flip out internally and try to discreetly stare at the side of their face. i don’t rly think i’d have the courage to say hi unless they say it first lol

17. Name a favorite of each: band, album, song.

this is hard. :( right now i’ve been listening to a lot of andrew judah. his album “albino black bear” is so good jesus. my favorite song of there is “friend” B)

my music favorite usually change like, every week lol

19. How many concerts have you attended? Which was your favorite? Least favorite? If none, who do you want to see most?

i think like, 6? i dunno. my favorite one was rooney/the young veins, just because it was a really small venue and i was dead center in the front row.

my least favorite was a day to remember just because it was my first concert and it scared the shit out of me. i’m not really into mosh pits so i was really nervous the whole time.

20. What is one of your favorite song lyrics? (Who is it by?)

i really like the chorus of “lullabies” by monday tramps. B) “i sang her lullabies, i cried the tears of crocodiles.” idk it’s catchy LOL

BUTTHOLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -a shoutout (june, 1922)